zondag 23 juni 2013

Ja, bijna vakantie! We vliegen erin!

Geniet van onze vliegtuigenshow!

Liedje:
In de vliegmachien

Refrein:
We maken pret, pret in de vliegmachien.
We maken pret voor tien, in de vliegmachien.
We maken pret, pret in de vliegmachien.
We maken pret voor tien.

1 Ga je mee omhoog, met een grote boog?
Naar de horizon, achter de regenboog?
Boven de wolken uit, onder de volle maan?
Pas op, hier kom ik aan! En kijk hoe snel we gaan!

Refrein

2 Zeg, doe niet zo dom. Doe je gordel om.
Ach, het valt wel mee. Er is ook een wc.
Je krijgt een drankje en je krijgt een krantje.
En er is ook een diner en ook een dvd.

Refrein

3 Ga je met me mee? We gaan naar benee.
Door de wolken heen. Ik zie de blauwe zee.
We staan nu op de grond. Ik heb een stijve kont.
Pas op, hier kom ik aan! Over de landingsbaan!
 
Bron: praxisbulletin.nl
 
Met welk vliegtuig zou jij door de wolken willen vliegen?
 



















 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten